Stan wodomierza
Podaj stan wodomierza
UWAGA: podanie stanu licznika wodomierza za pomocą poniższych sposobów moża tylko wyjątkowo zastąpić odczyt dokonywany przez naszego inkasenta.
Kiedy można podać stan licznika OSOBIŚCIE / TELEFONICZNIE / PRZEZ INTERNET:
– Jeżeli nie mogą Państwo być w lokalu w czasie planowanej wizyty inkasenta.
– Jeżeli nie podali Państwo stanu licznika na pozostawionej przez inkasenta kartce.
– Jeżeli z jakichś przyczyn nie ma kartki od inkasenta.
1. Osobiście :
GZK w Żołędowie ul. Jastrzębia 62
Biuro Obsługi Klienta
Od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00
2. Telefonicznie:
tel. 52 328 26 12 lub 52 328 26 09
Od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00
3. Elektronicznie:
odczyt@gzk-zoledowo.pl
lub przez poniższy formularz